KOMERCYJNY „SPY”
„SPY” to firma założona przez grupę fanatyków sportów ekstremalnych oraz projektantów, którzy postanowili pokazać nowe, lepsze spojrzenie na świat, przez pryzmat okularów z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Oleofobowe i hydrofobowe powłoki soczewek są idealnym rozwiązaniem dla sportowców z różnych dyscyplin, takich jak: surfing, snowboard, narty, rower, motor czy samochód.
W tym roku SPY, jako jedna z przodujących firm w branży, ruszył z zapowiedzią nowych produktów i rozwiązań, które mają wejść na rynek wiosną przyszłego roku. Ich kampania reklamowa w zamierzony sposób nawiązywała do miłości francuskiej, co zbulwersowało wielu obywateli. Oburzeni mieszkańcy Kalifornii zmusili firmę SPY do usunięcia reklam. Wzmożone zainteresowanie opinii publicznej kampanią SPY zgromadziło zarówno wielu przeciwników, jak i zwolenników marki. Cały proceder wyszedł producentowi okularów i gogli na dobre, ponieważ ich nowe produkty zostały zareklamowane przez dzienniki na całym świecie. Pozdrawiamy firmę SPY i życzymy kolejnych sukcesów marketingowych.