Co wyróżnia SnowEvents?

Oprócz doskonałej jakości i wieloletniego doświadczenia? Jadąc z nami na wyjazd zawsze w cenie wyjazdu otrzymasz: zakwaterowanie, skipass, dojazd autokarem, ubezpieczenie, obsługę profesjonalnej kadry koordynatorów i instruktorów, system informacji SMS, opaskę ze zniżkami, masę atrakcji, konkursów i niezapomnianych długich nocy. A co najważniejsze – Nie rozdzielamy grup, nie odwołujemy wyjazdów!!!

Jak dokonać rezerwacji?

Przede wszystkim musisz posiadać swój profil użytkownika w naszym systemie. Jeśli go posiadasz – sprawa jest prosta. Logujesz się w prawym górnym roku. Spośród listy wyjazdów wybierasz ten, który Cię interesuje, a następnie po kliknięciu zapisz wypełniasz formularz. Możesz zapisać się indywidualnie lub grupowo (zarezerwuj apartament). 

Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem naszego panelu https://panel.snowevents.pl/, musisz najpierw się zarejestrować, a następnie postępować jak wyżej 🙂

Do kiedy należy wpłacić pieniądze?

Przy rezerwacji w ciągu 48 godzin należy wpłacić zaliczkę w wysokości 400zł. Resztę do 30 dni przed wyjazdem. Wszystkie szczegóły płatności opisane są w systemie rezerwacyjnym. Jeśli nie wpłacisz zaliczki w terminie, rezerwacja jest anulowana. W przypadku rezerwacji wyjazdu mniej niż miesiąc przed wyjazdem, należy niezwłocznie wpłacić pełną kwotę

 

Czy mogę jechać sam/sama?

Jasne! Osoby podróżujące solo są bardzo mile widziane na naszych wyjazdach. Jeśli jedziesz sam – możesz być pewny, że będzie to dla Ciebie super doświadczenie i możliwość poznania nowych, ciekawych ludzi, z którymi będziesz dzielić pasję. Zastanawiasz się z kim będziesz mieszkać? Zawsze staramy się dobierać współlokatorów według wieku

 

Czy mogę zapisać na wyjazd inne osoby?

Oczywiście. Jeśli chcesz zarezerwować cały apartament – wybierz odpowiednią opcję w panelu (“zarezerwuj apartament”). Jeśli jednak po zapisaniu się znalazłeś osobę, która chciałaby do Ciebie dołączyć, możesz ją dopisać dzięki funkcji “dodaj osobę” w naszym panelu. 

 

Czy mogę pojechać na wyjazd z rodziną?

Oczywiście. Rodzinny wyjazd w Alpy, to doskonały pomysł na integrację całej rodziny – niezależnie od wieku jej członków. Podczas gdy Ty będziesz eksplorować stoki najlepszych ski resortów, my zadbamy o resztę. Dla dzieci zorganizujemy szkolenie i popołudniowe animacje, a dziadkowie w zależności od potrzeb, mogą wybrać opcję “bez skipassu”. Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

 

Czy mogę zrezygnować z wyjazdu?

Oczywiście. Niezależnie od tego ile dni zostało do wyjazdu możesz zrezygnować. Musisz jednak liczyć się z tym, że w zależności od terminu rezygnacji, będziesz musiał ponieść jej koszt. Szczegóły określają OWU. Alternatywnie możesz też znaleźć osobę, która weźmie za Ciebie udział w wyjeździe. Jeszcze inną formą zabezpieczenie przed nagłą rezygnacją jest wykupienie ubezpieczenia rezygnacji.

Czy na wyjeździe organizowane będą atrakcje dla uczestników?

No jasne! Imprezy i dobra zabawa to nasza recepta na zimowe wyjazdy! Każdy wyjazd to moc atrakcji, imprez i organizowania Wam czasu przed stokiem, na stoku, po stoku, rano, wieczorem, non-stop! Na każdym wyjeździe urządzamy konkursy, zabawy, turnieje i zawody z nagrodami, dostosowując ich liczbę i rodzaj do oczekiwań Uczestników oraz rodzaju wyjazdu. Staramy się, by na każdym wyjeździe działo się jak najwięcej! Szczegóły znajdziesz w zakładce ATRAKCJE.

 

Dla kogo przeznaczone są wyjazdy?

Wyjazdy przeznaczone są dla wszystkich pełnoletnich osób (nie tylko studentów), które nastawione są na aktywny wypoczynek na stoku połączony z dobrą zabawą w godzinach popołudniowych oraz wieczornych! Jeśli skończyłeś studiować jakiś czas temu lub jesteś maturzystą, to również nie ma problemu, jedziesz z nami! Co w przypadku ukończenia 30. roku życia? Też nie ma problemu – u nas nie ma limitu wieku. Skład apartamentów dobieramy pod kątem wieku, także nie macie się o co martwić! Osoby niepełnoletnie muszą posiadać pełnoletniego opiekuna oraz oświadczenie od rodziców.

 

Czy nie będzie problemu ze śniegiem na początek i koniec sezonu?

Wiadomo… natury nie przeskoczymy, jednak na rozpoczęcie i zakończenie sezonu zawsze wybieramy miejsca, w których śnieg jest niemal gwarantowany. Odpowiednie położenie resortu (powyżej 2000 m n.p.m.), nowoczesna infrastruktura umożliwiająca dośnieżanie stoków, specjalny mikroklimat oraz bliskość lodowców, to czynniki, na które zwracamy uwagę organizując wyjazdy w grudniu czy kwietniu. Dzięki temu macie pewność, że wybrane przez nas resorty są rzeczywiście idealne o tej porze roku.  

 

Czy wszystkie wyjazdy na pewno się odbędą?

Skłamalibyśmy mówiąc, że tak. Ostatnie lata pokazują, że nic nie jest pewne, jednak… dokładamy wszelkich starań, by wszystkie wyjazdy się odbyły. Zdarzają się jednak jednostkowe sytuacje, gdy musimy wyjazd odwołać (np. ze względu na zbyt mała liczbę osób). Staramy się jednak informować Was o tym odpowiednio wcześniej i zawsze proponujemy Wam wyjazd alternatywny.  

Jak wyglądają apartamenty?

Apartamenty to tak naprawdę niewielkie mieszkania, które dzielicie ze swoim współlokatorami. W zależności od rezydencji i resortu mogą się różnić wielkością, standardem i wyposażeniem. Standardowe apartamenty są dość ciasne, ale zawsze czyste i zadbane. W każdym apartamencie znajduje się pokój dzienny (z rozkładaną sofą, na której śpią dwie osoby), połączony z aneksem kuchennym. Aneks kuchenny jest z reguły w pełni wyposażony – posiada wszystkie kuchenne sprzęty potrzebne do przygotowania kompletnych posiłków. Ponadto w apartamencie znajduje się łazienka i toaleta, a także w zależności od apartamentu inne pomieszczenia – aneksy sypialne lub sypialne. Są one wyposażone w łóżka podwójne, pojedyncze lub piętrowe. Więcej informacji dot. apartamentów znajdziecie w interesującej Was ofercie wyjazdu w zakładkach ZAKWATEROWANIE.

Czy jest opcja wykupienia apartamentu 2-osobowego?

Apartamenty stricte 2-osobowe to rzadkość w Alpach, aaale zawsze możecie we dwoje zamieszkać w apartamencie dla 4 osób dopłacając za wolne miejsca. Wysokość takiej dopłaty nie jest stała i najlepiej sprawdzić ją w ofercie danego wyjazdu. 

Czy mogę zarezerwować sypialnię?

Na większości wyjazdów mamy taką możliwość. Liczba sypialni dostępnych w tej opcji jest ograniczona, więc spieszcie się z rezerwacjami 🙂

Czy mam gwarancję, że będę mieszkał w jednym apartamencie z moim znajomymi?

Zawsze staramy się spełniać Wasze oczekiwania względem zakwaterowania. Jeśli chcecie mieszkać razem, wystarczy podczas wypełniania formularza rezerwacyjnego wpisać kod grupy (Waszą indywidualną, unikalną nazwę). Jeśli jest Was 4, 6 lub 8 odpowiednio zakwaterujemy Was w apartamentach czteroosobowym, sześcioosobowym  lub ośmioosobowym. Jeśli jednak okaże się, że apartamenty odpowiadające wielkości Waszej grupy są już niedostępne, możemy połączyć Was z innymi uczestnikami lub rozdzielić Was pomiędzy mniejsze apartamenty, w miarę możliwości usytuowane blisko siebie.

Jadę na wyjazd sam lub z liczbą osób niewystarczających do pełnego obłożenia apartamentu. Jak zostanę zakwaterowany?

Istnieje możliwość dopłaty za wolne łóżka (tzw. wakat) w apartamencie. Można też zostać dokwaterowanym do innych uczestników wyjazdu. Dokwaterowanie do innych uczestników wyjazdu jest bezpłatne.

Jakie jest wyposażenie aneksów kuchennych?

Aneksy kuchenne są w pełni wyposażone. Znajduje się w nich nie tylko kuchenka, talerze, sztućce, kubki i garnki, ale właściwie wszystko czego możesz potrzebować do przygotowania posiłków dla liczby osób mieszkającej w apartamencie. Najczęściej w apartamencie znajduje się również zmywarka, czajnik elektryczny, kawiarka lub ekspress oraz toster/opiekacz. 

Czy w pobliżu apartamentów jest sklep?

Tak! Z reguły nasze wyjazdy organizujemy do miasteczek, w których znajdują się sklepy, lokalne supermarkety i restauracje. Niezbędne zakupy możesz więc robić na bieżąco.

Czy pościel/ręczniki/środki czystości są wliczone w cenę wyjazdu?

To zależy od rezydencji oraz resortu. Z reguły poduszki wraz z kocem są w wyposażeniu każdego apartamentu, natomiast poszewki oraz prześcieradła są dodatkowo płatne. Nierzadko płatność ta jest obowiązkowa. Zdarza się jednak, że można zabrać swoje poszewki i nie płacić. Podobnie z ręcznikami – w niektórych rezydencjach ich wykupienie jest obowiązkowe, w innych możesz wyposażyć się w nie we własnym zakresie. 

Sprzątanie – czy muszę za to płacić?

Podobnie jak w kwestii pościeli i ręczników – polityka sprzątania może się różnić, w zależności od rezydencji. W niektórych rezydencjach sprzątanie jest wliczone w cenę, a wyjeżdżając musisz jedynie sprzątnąć aneks kuchenny i wyrzucić śmieci. W innych rezydencjach, apartamenty można posprzątać samemu lub zapłacić za sprzątanie końcowe. Szczegóły opisujemy w każdej ofercie indywidualnie.

W ostatnim czasie część z rezydencji wprowadziła też obowiązkowe opłaty za przygotowanie oraz dezynfekcję apartamentu – informacje na ten temat znajdziecie w szczegółach interesującego Was wyjazdu. 

Czy nasze autokary są komfortowe i bezpieczne?

Współpracujemy tylko z najlepszymi! Nasz sprawdzony i doświadczony przewoźnik ma nowoczesny tabor autokarowy, spełniający wszystkie europejskie normy. Jeździmy tylko z wykwalifikowanymi kierowcami z bogatym doświadczeniem, także niu jazdy po górach. Autokary są na bieżąco sprawdzane i przystosowane do wyjazdów w góry. Naszym klientom gwarantujemy zwiększoną przestrzeń między fotelami – dzięki czemu macie dużo miejsca na nogi, wygodne fotele regulowane w dwóch płaszczyznach, wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa oraz sprawną toaletę przez całą podróż. Dodatkowo podróż umilamy puszczając Wam polskie i zagraniczne hity kinowe. To wszystko sprawia, że nawet najdłuższa podróż mija Wam szybko, komfortowo i bezpiecznie.

Skąd wyjeżdżają autokary?
Nasze autokary  wyjeżdżają bez dodatkowej dopłaty z miast:

✔ Warszawa
✔ Katowice
✔ Wrocław
✔ Poznań
✔ Opole

Możliwy jest również transfer za dodatkową opłatą z miast:
✔ Gdańsk +150 PLN
✔ Bydgoszcz +75 PLN
✔ Białystok +150 PLN
✔ Rzeszów +75 PLN
✔ Lublin +75 PLN
✔ Kraków +75 PLN

Jaka jest godzina odjazdu i przyjazdu?

Autokary wyjeżdżają w godzinach popołudniowo-wieczornych, chociaż zdarzają się wyjątki (np wyjazd z Gdańska lub Białegostoku). Dokładne godziny odjazdów autokarów z poszczególnych miast wyślemy drogą mailową do 4 dni przed wyjazdem. W przypadku przesunięcia się godziny wyjazdu z danej miejscowości uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową lub SMSową. W przypadku opóźnienia się autokarów z przyczyn od nas nie zależnych uczestnicy będą informowani na bieżąco drogą SMSową lub telefonicznie.

Jakie są limity bagażu w autokarze?

Ze względu na bezpieczeństwo i komfort Waszej podróży wprowadziliśmy limity bagażowe. Każdy uczestnik wyjazdu może zabrać ze sobą:

  • bagaż podręczny: 5kg (o wymiarach pozwalających na swobodne umieszczenie go pod poprzedzającym siedzeniem)
  • bagaż główny o maksymalnej wadze 20kg (koniecznie miękka torba, miękka walizka lub plecak)
  • jeden komplet sprzętu sportowego o maksymalnej wadze do 7kg

Jeśli wiesz, że taki limit nie będzie dla Ciebie wystarczający – możesz go odpłatnie powiększyć. Wystarczy dodać taką opcję do umowy na min. 7 dni przed przed rozpoczęciem wyjazdu. Jeśli nie zrobisz tego z wyprzedzeniem, Pilot autokaru może odmówić przyjęcia Twojego bagażu lub poprosić Cię o uiszczenie dodatkowej opłaty. 

Opłaty za przekroczenie limitu bagażowego kształtują się następująco:

Bagaż główny | przekroczenie limitu do 5kg | 200 zł / szt.

| przekroczenie limitu powyżej 5kg | 500 zł / szt.

Bagaż sportowy | 200 zł / szt.

Bagaż podręczny | 200 zł / szt.

Czy będziemy siedzieć obok siebie w autokarze?

Na naszych wyjazdach miejsca w autokarach są numerowane. Dzięki temu nie ma problemu z przesiadaniem się, a ekipy mogą siedzieć obok siebie. Pamiętajcie, że warunkiem jest wpisanie podczas rezerwacji tej samej nazwy grupy przy wszystkich osobach. 

Jedziemy z różnych miast – czy będziemy jechać jednym autokarem?

Nawet jeśli rozpoczynacie podróż w różnych miastach, to od Wrocławia, który jest naszym centrum przesiadkowym, będziecie jechać jednym autokarem. Oczywiście, w tym przypadku także musicie pamiętać o wpisaniu tej samej nazwy grupy dla wszystkich uczestników podczas dokonywania rezerwacji. 

Czy mogę zarezerwować konkretne miejsce w autokarze?

Jest to możliwe – wystarczy, że wyślesz nam maila na adres info@snowevents.pl z informacją, które miejsca chcesz zarezerwować, a my dołożymy wszelkich starań, abyś właśnie tam siedział. Pamiętaj jednak, że jest to życzenie pozaumowne, które może ale nie musi zostać przez nas spełnione. Brak spełnienia takiego życzenia nie stanowi podstawy do reklamacji. 

Czy jest opcja przelotu samolotem?

Oczywiście. Jeśli chcesz lecieć samolotem – skontaktuj się z nami – znajdziemy najlepsze połączenie lotnicze i pomożemy w kwestii transferu. Aby podróż samolotem przebiegła Ci bezproblemowo – możesz dzień wcześniej nadać swój bagaż i sprzęt do autokaru i podróżować jedynie z bagażem podręcznym. 

Dojazd własny

Dla osób podróżujących własnym transportem obowiązuje zniżka do 200 PLN.

Co obejmuje suma ubezpieczenia, które jest w cenie wyjazdu?
Suma ubezpieczenia obejmuje cały komplet, jaki prawdziwy snowboarder lub narciarz potrzebuje w czasie pobytu w Alpach! Ubezpieczenie zaczyna działać w momencie wyjazdu aż do powrotu. Firma w której jesteśmy ubezpieczeni to bardzo dobry ubezpieczyciel, który gwarantuje kompleksową usługę ubezpieczenia w czasie pobytu na stoku i poza nim. Ubezpieczenie na pewno zapewni: transport helikopterem, hospitalizację, wizyty u lekarza czy transport powrotny do domu w Polsce.

REZYGNACJA + COVID + KWARANTANNA

ubezpieczenie od rezygnacji

Oferujemy możliwość wykupienia ubezpieczenia na wypadek niemożliwości wzięcia udziału w wyjeździe. 

WAŻNE! Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji można wykupić JEDYNIE w ciągu 24 godzin od wypełnienia formularza rezerwacji. Co równie istotne ubezpieczacie się bezpośrednio w T.U. Signal Iduna.

Ogólne Warunki Ubezpieczenia: OWU  Signal Iduna S. A.

KUP UBEZPIECZENIE OD REZYGNACJI

Szczegóły ubezpieczenia:

SKŁADKA: CO OBEJMUJE?
2,95% ceny wyjazdu podstawowe warunki rezygnacji
5,31% ceny wyjazdu rozszerzenie obejmujące między innymi przypadki rezygnacji z powodu zachorowania na COVID-19 lub objęcia ubezpieczonego obowiązkową kwarantanną
7,08% ceny wyjazdu rozszerzenie obejmujące między innymi przypadki rezygnacji z powodu choroby przewlekłej
4,43% ceny wyjazdu rozszerzenie obejmujące między innymi przypadki rezygnacji z powodu zachorowania na COVID-19

PODSTAWOWE

ubezpieczenie podróżne + narciarstwo

(zawarte w cenie wyjazdu)

Nasze ubezpieczenie podstawowe (w cenie) jest zawarte w firmie: PZU S.A.

Ogólne Warunki Ubezpieczenia: OWU PZU S.A.

Sumy ubezpieczeń:

  • KL: 50 000 PLN (koszty leczenia za granicą);
  • Ratownictwo: 40 000 PLN

  • NNW: 15 000 PLN (następstwo nieszczęśliwych wypadków);

Dodatkowo ubezpieczenie podstawowe:
– obejmuje: jazdę rekreacyjną na nartach po wyznaczonej trasie, zdarzenia pod wpływem alkoholu
– obejmuje: COVID-19, terroryzm

Polecamy również wyrobić kartę NFZ EKUZ – więcej info znajdziecie tutaj:
KARTA EKUZ NFZ

 

ROZSZERZONE

Poza tym oferujemy wykup dodatkowego pakietu ubezpieczenia zawartego w firmie Signal Iduna S.A.

Ogólne Warunki Ubezpieczenia: OWU Signal Iduna S.A.

Dodatkowo ubezpieczenia rozszerzone OBEJMUJĄ:
– zdarzenia pod wpływem alkoholu,
– COVID-19,
– terroryzm

Pakiet PREMIUM+ COVID (80zł)

  • KL i R: 30 000 EUR / ok. 135 000 PLN (koszty leczenia i ratownictwo za granicą);
  • NNW: 20 000 PLN (następstwo nieszczęśliwych wypadków);

  • OC: 30 000 EUR/ 135 000 PLN
  • Assistance

Pakiet EXTREME+COVID (140zł)

  • KL i R: 30 000 EUR / ok. 135 000 PLN (koszty leczenia i ratownictwo za granicą);
  • NNW: 20 000 PLN (następstwo nieszczęśliwych wypadków);

  • Bagaż 2000 PLN
  • OC 30 000 EUR / ok. 135 000 PLN
  • działa w Snowparku i poza trasami
  • Assistance

Pakiet SUPER EXTREME + COVID (200zł)

  • KL i R: 60 000 EUR / ok. 280 000 PLN (koszty leczenia i ratownictwo za granicą);
  • NNW: 15 000 PLN (następstwo nieszczęśliwych wypadków);

  • Bagaż 2000 PLN
  • OC 30 000 EUR
  • działa w Snowparku i poza trasami
  • Assistance

Dodatkowo wszystkie z wymienionych wyżej ubezpieczeń rozszerzonych obejmują także choroby przewlekłe.

Zakres ogólny ubezpieczenia w Signal Iduna S.A. – szczegóły w OWU Signal Iduna S.A.

  1. Ubezpieczenie Kosztów Leczenia zapewniające, w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku:
  • Leczenie w Ambulatorium i Hospitalizację
  • Koszty Ratownictwa
  • Wizyty lekarza
  • Zakup niezbędnych lekarstw i środków opatrunkowych
  • Leczenie powikłań ciąży
  • Przedwczesny poród
  • Leczenie Stomatologiczne
  • Komorę dekompresyjną
  • Transport do placówki medycznej
  • Transport między placówkami medycznymi
  • Transport do miejsca zakwaterowania
  • Naprawę i zakup i zakup okularów oraz naprawę protez
  • Ochrona pod wpływem alkoholu

Jeżeli w wyniku leczenia prowadzonego za granicą niezbędna jest kontynuacja leczenia w Rzeczpospolitej Polskiej ubezpieczenie obejmuje dodatkowo :

  • Pierwszą konsultację u lekarza prowadzącego kontynuację leczenia w Polsce
  • Zdjęcie gipsu, zmianę opatrunku, zdjęcie szwów
  • Koszty sprzętu rehabilitacyjnego
  • Dzienne świadczenie szpitalne
  • Transport do placówki i pomiędzy nimi
  1. Zakres assistance obejmuje :
  • Całodobowy dyżur Centrali Alarmowej
  • Rozmowę telefoniczną z lekarzem Centrali Alarmowej
  • Tłumacza telefonicznego
  • Transport do kraju zamieszkania
  • Transport ubezpieczonego w celu kontynuacji podróży
  • Transport zwłok ubezpieczonego
  • Zakup trumny lub urny oraz kremacji za granicą
  • Koszty wyżywienia i zakwaterowania w celu rekonwalescencji
  • Przekazanie wiadomości
  • Pomoc w przypadku utraty dokumentów
  • Zwrot utraconej gotówki
  • Przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej
  • Telefoniczna pomoc prawna
  • Zastępstwo kierowcy
  • Opóźnienie lotu
  • Opóźnienie bagażu
  • Organizację przekazania gotówki
  • Transport Osoby Towarzyszącej niezbędnej do sprowadzenia ubezpieczonego do kraju zamieszkania
  • Wyżywienie i zakwaterowanie Osoby Towarzyszącej niezbędnej do załatwienia spraw związanych z powrotem
  • Wizytę osoby towarzyszącej
  • Wyżywanie i zakwaterowanie osoby pozostającej z ciałem ubezpieczonego
  • Transport osoby towarzyszącej związku ze śmiercią ubezpieczonego
  • Koszty transportu opiekuna

Czy jest możliwość zapisu na szkolenie na miejscu?

Oczywiście jest możliwość zapisania się na szkolenie na miejscu, ale nie gwarantujemy wolnych miejsc w danych grupach. Opcja ta jest droższa, niż zapisanie się przed wyjazdem. Zalecamy więc wcześniejsze zaznaczenie opcji w formularzu rezerwacji (do 10 dni przed wyjazdem), mailowo (info@snowevents.pl) lub przez naszą infolinię.

Jak wyglądają szkolenia?

Szkolenia na wyjazdach Snow Events są realizowane według autorskiego programu szkoleń w zgodności z zaleceniami i wytycznymi PZN i SITS. Szkolenie odbywa się na 4 poziomach zaawansowania: początkujący – od 0, średni – dla tych, którzy już liznęli, średniozaawansowany – dla tych, którzy jeżdżą, ale potrzebują jeszcze poćwiczyć oraz zaawansowany – dla wybitnych riderów, którzy chcą nieco podszlifować swoje umiejętności. Szkolenie Snow Events trwa do 12 godzin (w przypadku szkolenia dla dorosłych) lub 18 godzin (w przypadku szkolenia dla dzieci), w zależności od liczby osób w grupie oraz poziomu zaawansowania. Szczegóły odnośnie szkoleń znajdziesz w zakładce SZKOLENIA.

Czy szkolenia na pewno się odbędą?

Tak. Jeśli w na danym poziomie zaawansowania nie zbierze się minimalna liczba osób do utworzenia grupy szkoleniowej w pełnym wymiarze (dla dorosłych: 6 osób – 12 godzin szkolenia; dla dzieci: 4 dzieci – 18 godzin szkolenia) na pewno znajdziemy rozwiązanie. Mamy trzy możliwości:

  1. zmniejszymy liczbę godzin szkolenia,
  2. zaproponujemy Ci szkolenie indywidualne
  3. zaproponujemy dopłatę, by utrzymać liczbę godzin szkolenia

Tak, czy inaczej masz pewność, że szkolenie się odbędzie. 

Ocena:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (16 głosów )
Loading...