Zobacz poniżjesz jakie są możliwe scenariusze w przypadku rozwoju epidemii COVID-19 podczas sezonu zimowego oraz jakie działania będziemy podejmować w przypadku ich wystąpienia.

Wszytskie opisane działania oparte są o obecnie obowiązujące przepisy prawne oraz doświadczenie z minionego sezonu. Dostarczamy Wam aktualne i rzetelne informacje.

Bezpieczne wyjazdy w Alpy ze SnowEvents!

Zwrot 100% w przypadku zamknięcia granic

Nie mamy wpływu na decyzje rządów w kwestii zamknięcia granic, dlatego w przypadku odwołania przez nas wyjazdu np. z powodu zamknięcia granic lub innych zdarzeń niezależnych od nas i od Was będziemy zwracać 100% wpłaconych środków.

Zmiana danych uczestnika 0 PLN

Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz mógł pojechać na wyjazd, zawsze może skorzystać z twojego meijsca ktoś inny. Jeśli znajdziesz osobę na swoje miejsce, możesz w dowolnym momencie do 1 dnia przed wyjazdem przenieść na niego swoją rezerwację.

Niska zaliczka 200PLN, a całość 30 dni przed wyjazdem

Jeśli martwisz się różnymi możliwościami ewentualnego rozwoju epidemii COVID-19, mamy dla Ciebie rozwiązanie. Obniżyliśmy maksymalnie kwotę zaliczki, do jedynych 200PLN (500PLN w ubiegłym sezonie), a wpłaty reszty kwoty możesz dokonać 30 dni przed wyjazdem. Daje to sporo czasu na przemyślenie i obserwowanie rozwoju sytuacji, a w międzyczasie skorzystanie z aktualnych zniżek i rabatów na wyjazdy.

Ubezpieczenie od rezygnacji +COVID

Możesz dodatkowo ubezpieczyć się od rezygnacji, która obejmuje określone przypadki, w tym zachorowanie na COVID-19. Więcej szczegułów znajdziesz tutaj oraz tutaj.

Ubezpieczenie KL+COVID

Oferujemy rozszerone ubezpieczenia zwiększające mocno suy ubezpieczeniowe oraz obejmujące koszty leczenia za granicą z powodu zachorowania na COVID-19. Więcej szczegułów znajdziesz tutaj.

Możliwe zdarzenia w trakcie sezonu:

1. Nie jesteśmy w stanie zrealizować wyjazdu – zwracamy środki

Jeśli epidemia COVID-19 będzie się rozwijać i nie będziemy w stanie zrealizować wyjazdu z różnych przyczyn, np. zamknięcia granić, obowiązkowej kwarantanny w miejscu docelowym, zamknięcia resortów itp., wtedy zwrócimy środki w formie pieniężnej lub w formie voucheru. Decyzja o wyborze formy zwrotu będzie należała do uczestnika.

2. Uczestnik nie może wyjechać z powodu COVID-19 – ubezpieczenie od rezygnacji

Jeśli zdarzy się, że przed wyjazdem zostanie u Ciebie zdiagnozowany COVID-19 i zostaniesz objęty obowiązkową kwarantanną, masz możliwośc zwrotu środków za wyjazd. Aby otrzymac zwrot środków należy wykupić ubezpieczenie od rezygnacji, które obejmuje również przypadki zachorowania na korowawirusa i objęcia kwarantanną w Polsce. Jeśli taka sytuacja wystąpi, a czas kwarantanny będzie pokrywał się z czasem wyjazdu, ubezpieczyciel zwróci Ci środki za wyjazd.


UWAGA! Nie przewidujemy możliwości rezygnacji z wyjazdu z powodu obaw, niezależnie jak uzasadnianych. Jeśli rozwój sytuacji będzie dla Ciebie niepokojący, jednak wyjazd jest możliwy do zrealizowania, będziemy go realizować dla tych uczestników, którzy chą wziąć w nim udział. Ewentualne rezygnacje będa przyjmowane zgodnie z Warunkami Uczestnictwa.


3. Obowiązkowa kwarantanna po powrocie z wyjazdu do Polski – wyjazd nie jest odwołany

Jeśli Polski Rząd zdecyduje się nałożyć obowiązek odbycia kwarantanny na podróżnych powracających do kraju z miejsca, do którego odbywa się wyjazd, to do Was będzie należała decyzja, czy możecie pojechać i odbyć kwarantannę po powrocie, czy też nie możecie sobie na to pozwolić. Niestety w takim wypadku, ani organizator turystyczny, ani ubezpieczyciel (ubezpieczenie od rezygnacji) nie pokrywa kosztów rezygnacji uczestnika i ewentualna rezygnacje będą przyjmowane zgodnie z Warunkami Uczestnictwa.

4. Wyjazd przerwany – powrót i proporcjonalny zwrot środków

Jeśli zdarzy się, że wyjazd będzie musiał zostać przerwany, realizujemy powrót uczestników do Polski zgodnie z wybranym rodzajem transportu oraz do miast, z których ruszaliśmy. Nie organizujemy dodatkowego transportu dla osób jadących dojazdem własnym. W takim wypadku powrót należy zorganizować we własnym zakresie. Będziemy starali się pomagać w granicach naszych możliwości przy organizacji transportu powrotnego dla osób dojeżdżających samodzielnie, jednak zgodnie z umową nei zapewniamy transportu.

Wyjazd może zostać przerwany w następujacych momentach:

  1. Rozpoczęcie wyjazdu – wyjazd może zostać przerwany na etapie zbiórki.
  2. Podróż do miejsca docelowego – podróż może zostać przerwana, a autokar zawrócony do miast, z których wyruszał.
  3. Pobyt w miejscu docelowym – może wystąpić konieczność wcześniejszego powrotu. W takim wypadku uczestnicy wracają do Polski zgodnie z wykupionym rodzajem transportu.

W każdym z powyższych przypadków zwracamy środki proporcjonalnie do niezrealizowanych usług i poniesionych kosztów przerwania wyjazdu.

 

Ocena:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 głosów )
Loading...